عشــــــــــق دروغـــــــــــین
منوي اصلي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 21249
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 168
تعداد آنلاین : 1


عروسکی می خواستی رو طاقچتون بکاریش وقتی بازیت تموم شد کنج اطاق بذاریش دیگه برای بازی اطاق تو شلوغه عروسکا بدونید که عاشقی دروغه ♂♥♀عشـــــــق‎ ‎دروغيـــــــن‎♂♥♀

طراح قالب

Template By: NazTarin.com


درباره وبلاگ

به شما کاربر گرامی سلام عرض میکنم. امیدوارم در این وبلاگ دقایقی خوبی را سپری کنید خواهشمندم که تا آخر صفحه را مشاهده کنید و برای دیدن تصاویر بیشتری به ادامه مطلب مراجعه کنید و منو با نظراتون یاری کنید.درضمن دوستان و عزیزان گرامی اگه دوست دارید که منم به وب زیباتون بیام و لینکتون کنم حتما آدرس وب با اسم رو در قسمت نظرات ثبت کنید ‎با تشکر مدیریت وبلاگ ~¤```~عشق دروغین~```¤~
لينك دوستان
»  قالب وبلاگ
»  ˙·٠•●♥☼گذرگاه زمان☼♥●•٠·˙
»  §§ عاشقانه های تنهایی §§
»  ♥♥دختری از آسمان هفتم♥♥
»  ♥♥♥ شعر♥♥♥
»  ♥♥عاشق دلشکسته♥♥
»  عاشقانه ها
»  music-sari
»  ˚°◦.♥.◦°˚ال اپای لیلان˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚ عاشق دلشکسته˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚دنیای من امین˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚eshgh+2˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚بهونه بی بهونه˚°◦.♥.◦°˚
»  ★ღ☆ د ل نـوشتـه هـای کوچـــه پـشـتـی★ღ☆
»  عکس دخترlovely girls
»  ˚°◦.♥.◦°˚رازهای کامیابی˚°◦.♥.◦°˚
»  کاش زندگی دنده عقب داشت!!!<<
»  ˚°◦.♥.◦°˚امینه یه دختر˚°◦.♥.◦°˚
»  شراب عشق-بلکــــــــــــــــلاو
»  §آموزش زبان خانواده§
»  §****شیدا****§
»  ˚°◦.♥.◦°˚شاهزاده عشق˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚جدایی˚°◦.♥.◦°˚
»  سرزمین آرزوها`‎`روستاے برما‎`‎‎`‎
»  ˚°◦.♥.◦°˚اس ام اس(آبیز)˚°◦.♥.◦°˚
»  بِـ ـهتَرینـ هـ ـا بَرایـِ هَـ مـ
»  ˚°◦.♥.◦°˚بهترين ها˚°◦.♥.◦°˚
»  الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره
»  ˚°◦.♥.◦°˚ویروس عشق˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚کلبه ی تنهایی˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚پسر شب˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚سکوت˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚روزھای برفی˚°◦.♥.◦°˚
»  ˚°◦.♥.◦°˚عشق خاموش˚°◦.♥.◦°˚
»  ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
باسلام به دوستداران عشق دروغین برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق دروغین و آدرس sam7100.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

موفق باشید





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ستاد مبازه با فتنه پ نه پ ( جالبه حتما بخونید)
رفتم ساندویچی، میگم آقا یه هات داگ با سس مخصوص بدین. میگه میل می کنید؟ میگم: بله، دستتون درد نکنه )گشت مبارزه با فتنه پـَ نه پـَ ، واحد سیار غذاخوریها و رستوران ها( به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده ...... گفت : میخوای بری جایی؟ ... گفتم : بله پدر عزیزم )ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ - واحد فرزند صالح( به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟میگم اگه سختت میشه تو بگیرش من نردبون و میچرخونم رفتم خونه سالمندان عیادت پدربزرگم,مسئول اونجا میپرسه:شمام اومدین عیادت؟میگم نه خونه سالمندان طلبیده اومدیم زیارت میخوام مسواک بزنم مامانم می پرسه میخوای مسواک بزنی؟؟ میگم بله مامان جون.. میگه خمیر دندونم روش میزنی؟؟ میگم بله مامان جان.. میگه خاک تو سرت این همه موقعیت پ ن پ درست کردم واست استفادهنکردی منم گفتم پ ن پ خز شده مامان جون بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین؟میگم...اگه شما صلاح بدونین )ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ – واحد احترام به بزرگتر) تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه بربری میخوای؟میگم نون باشهبقیش مهم نیس به مامانم میگم پول بده!!!میگه اونایی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟؟نکنه همشو خرج کردی؟؟؟ تا اومدم بگم پـَـ ....زد تو دهنم,نذاشت حرف بزنم من فقط میخواستم بگم پـَـَـس اندازشون کردم ماه رمضونی 6 صبح رفتم تهران، 9 شب برگشتم خونه خسته و کوفته میپرسم مامان شام چی داریم؟ میگه گشنته ؟ چند ثانیه سکوت میکنم، چشامو میبندم و یه نفس عمیق میکشم . آروم و با طمانینه میگم : بله گشنمه (ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ - واحد کظم غیظ ) نوزاده تو بغل مامانش گریه میکرده مامانه میگهقربونت برم گرسنته؟ بچه هه به اذن خداوند میگه پَ نَ پَ دارم برای گرسنگان و زلزله زدگان سومالی گریه میکنم (واحدپ نه پ) رفتم سوپری گفتم یک نوشابه زرد بدید فروشنده گفت: منظورتون نوشابه پرتقالی که نارنجی رنگه؟ گفتم: بله، منظورم همونبود. ببخشید )ستاد مبارزه با فتنه پـ نـ پـ واحد فرهنگ‌سازیبه جای حاضر جوابی( رفتم دستتشویی هی دارم درمیزنم! میگه هاااان، دستشویی داری؟ پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم آخریم مهلت ثبت نام جشنواره حساب های قرضالحسنه اس جا نمونی! طرف اومد بیرون گفت خاک بر سرتون کنن که فقط بلدین از این چرت و پرتا بگین (کمیته مبارزه با فتنه پـَـــ نــه پـَـــ , ستاد سیار مستقر در توالت عمومی) تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل (ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:08---23 فروردين 1391
! خــــــــــدایا !


از ایــــــنکه منـــــو در حد ایــــــوب به حـــــساب مــــیاری


ازت مـــــــمنونم


امـــــا میـــــــشه بـــی خـــیال شــــی (؟؟!!)

دلگیر نشو از آدما
نیش زدن طبیعتشونه
سالهاست به هوای بارانی میگویند
خراب

دیگر قاصدکها به دست ما نمیرسند
چون شرم دارند
پیغام چند نفر را
به یک مقصد ببرند
خسته شدم از بس آرزو کردمو دیگران به آن رسیدند
خدایا از تجربه تنهائیت برایم بگو این روزها سرتا پا گوشم
هیچ اعتباری به وفای آدم نیست . آدم حتی به خدا هم خیانت کرد



فرشتهـ
ساعت16:02---16 فروردين 1391
سلامـ
وبلاگـ قشنگیـ داریـ
بهـ وبـ منمـ سر یزنـ
عضو خبرنامهـ شو تا آپایـ بعدیو بتـ خبر بدمـ
لینکمـ شدیـ
تو نظر سنجیمـ شرکتـ کنـ
بدو منتظرمـ
یادتـ نرهـ لینکمـ کنیـ


سوگند
ساعت12:01---16 فروردين 1391
سلام.خوشحال میشم به وبم بیای وباهم تبادل لینک داشته باشیم.موافق بودی خبرم کن.منتظر حضورت هستم
بای تا های


پرسپولیس ارتش سرخ آسیا
ساعت10:34---16 فروردين 1391

سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش



روزهای برفی
ساعت19:52---11 فروردين 1391
سلام گلم...سال نومبارک....امیدوارم سال بسیارخوبی داشته باشی...
بابا دمت گرم...میای بهم سرمیزنی ادرس وبلاگتو نمیدی بعدمیگی بهم سربزن؟...باهزاربدبختی تونستم پیدات کنم....
ممنون ازاینکه لینکم کردی...منم میلینکمت....بازم پیشم بیا....اپم...
منتظرتم.....بای...


سعيد افشين
ساعت14:57---19 اسفند 1390
سلام دوست گلم
به وبتون نگاه كرديم فكر كنم اين چيزها رو كم داري؟
1.بنر
2.چت روم
3.يك سرور براي تبليغ شما
4. عكس دختران ايراني در ايميلتان
5.ترفندهاي كامپيوتر
6. چندتا فرم هاي تماس با مدير و غيره.
?. پس اگه لازمشون داري بيا به آدرس زير و دريافت شون كن
توي قسمت نمونه بنرها مي تونين نمونه از بنرهاي ساخته شده را ببينيد
تازشون بنر و تبليغاتتون بصورت كاملا رايگان هستش

www.chat.zxr.ir
www.onetow.loxblog.com
باتشكر: مديريت وب


ماری طلا ( جان فدای آقای تیک تاکی )
ساعت17:19---13 اسفند 1390
سلام...................
من تازه وبمو راه انداختم اگه بیای و نظر بزاری و دیدن کنی از مطالبش خوشت میاد .....
با تبادل لینک موافقی ؟
منتظرتم .....................................................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-PostCategory->
نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:ستاد مبازه با فتنه پ نه پ ( جالبه حتما بخونید), توسط samsha | لينك ثابت |

» 
عشق قو
بزن ای دوست
بدون شرح
postee,vizhe,link
شعر خنده دار زن ذلیل
شعر طنز شوهر ذلیل
اسمان بارانی
دل بستگی ما
دیکته سال 1393 سر سطر بنویس. پسران کراک... دختران حامله مادران دق مرگ . پدران سگ دو برای نان. بنویس بابا نای نان دادن ندارد، بابا کار ندارد. بابا سهمیه ای برای استخدام ندارد. بنویس . آن بچه سرطان دارد. هزینه هر آمپولش بیشتر از 1 میلیون تومان است . خانه آنها پایین شهر است . اشک چشمهای مادرش مروارید دارد . بنویس. تلاش بی ثمر. صاحب خانه بابا را جواب کرد. حاج رحیم برای چندمین بار به حج میرود. بابا پول قبض آب ندارد. بنویس. نماز قضا دارد اما سفره ما غذا ندارد. بنویس. اهل محل برای ساختن مسجد پول جمع میکنند اما سقف خانه ما چکه میکند. بنویس. پسر همسایه ما از گرسنگی مرد اما در مجلس ختمش گوسفند سر بریدند. بنویس..عشق و محبت بی معنی ترین کلمه ها هستند چون آدمها انقدر مغرور و خودخواهند که اگر کسی رو به مرگ باشد و فقط ذره ای محبت بخواهد تا در آرامش باشد ،به راحتی از او دریغ می کنند..بنویس.. در سرزمین من همه یا سنگ میفروشند ... یا سنگ میزنند .... یا سنگ می اندازند ... یا سنگ دل اند ... یا نگاهشان سنگین است ... بنویس. زندگیمان سخت آسان میگذرد...... برگه ها بالا…………
Eshqe do0oruqin
چند سال باهم بودیم
دلت بخواد دلت نخواد
اگه ما کنار هم باشیم خوشیم پس خوبه ازهم دیگه جدا نشیم من کنار تو تو کنارمن پس نگاه با هرغریبه غدغن
عاشقانه ترین شعر های رمانتیک و غمگین
دست از سرم بردار
روزها بر چشمانم نشسته
دوستان عشق قشنگه نظراتتون باعث افتخاره
>===سری جدید شعرهای احساسی با ما باشید==<
مردمانش با مرام از هر جهت ...